COVID-19
Enkele producten kunnen een langere levertijd hebben, het kan dus zijn dat de levering van jouw bestelling iets langer duurt dan je van ons gewend bent of dan op onze website staat aangegeven. Meer informatie lees je hier

Sommige PostNL-afhaalpunten zijn gesloten
Check daarom van tevoren even of het PostNL-punt bij jou in de buurt nog open is. Dat kan hier.

Belangrijke informatie COVID-19 (update 18 jan 2021)

De winkel en webshop (LOCKDOWN)

De winkel is gesloten tot 9 februari 2021. Wel kun je online bestelde producten afhalen. Kom pas als je bericht hebt gehad dat het klaar is! Momenteel geen balieverkoop!

De webshop is zoals gewoonlijk 24/7 geopend en we verzenden elke dag bestellingen. Alle nodige voorzorgsmaatregelen worden genomen om de verspreiding van het coronavirus (Covid-19) te voorkomen. De veiligheid van onze medewerkers en klanten is onze topprioriteit.

Dagelijkse gang van zaken

Er zijn enkele veranderingen in de dagelijkse gang van zaken.

  • Bepaalde producten uit landen zoals, China, Italië, Spanje en Portugal hebben soms een langere levertijd. Hierdoor kan het voorkomen dat je bestelling langer duurt dan gebruikelijk. Houd hier rekening mee.
  • Producten afhalen in de winkelblijft mogelijk, mits online besteld en pas na ontvangst bericht van gereedmelding.
  • Door alle maatregelen kan het zijn dat jouw bestelling wat langer in behandeling is dan normaal. Wacht dus rustig af, we werken er hard aan om je zo snel mogelijk te informeren.
  • Het is drukker dan normaal door de coronamaatregelen en extra bestellingen. Zowel bij ons als bij de bezorgdiensten. Zodra je pakket is verzonden krijg je van ons een bericht met de tracking gegevens.
  • Onze telefoon staat roodgloeiend, hierdoor kan het zijn dat je langer dan gebruikelijk moet wachten totdat we je te woord kunnen staan.
  • Om dezelfde redenen duurt het beantwoorden van je Email ook langer dan je van ons bent gewend.

We hopen op je begrip. We werken keihard om alles zo snel mogelijk voor je te regelen.